Prodaja

Razmišljanja i analize danas u svetu kažu da nijedna vodeća kompanija u nekom segmentu ne može se zamisliti bez razvijenog sopstvenog RTM modela. Tako da se naš konsalting u prodaji (sektoru prodaje) zasniva upravo na konceptu RTM.
RTM model je vrlo teško definisati ili prevesti u 2-3 reči, ali u nekom osnovnom objašnjenju se može reći put, način, pristup u kome neka kompanija iz različitih segmenata želi da nastupa na tržištu, ako je na početku da osvoji tržište, ako je u razvoju na koji način želi da unapredi svoju poziciju, a ako je velika kompanija kako i na koji način da bude lider u kreiranju svoje osnovne delatnosti.
U najkraćoj definiciji RTM za kompaniju robe široke potrošnje može se reći da je idealni RTM model:

-ostvarivanje svih zacrtanih ciljeva
-optimizacija prodaje na tržištu (objektivna)
-najbolja moguća ponuda za kupce, konzumente
-efikasnost i kontrola troškova
-obezbedjivanje kontrole tržišta u svom segmentu

RTM se odnosi i na sve ostale sektore koji su povezani sa prodajom, a posebno treba istaći logistiku, marketing, i naravno, sektor finansija.
Izborom ili odabirom AMBB RTM dobijate tim stručnjaka sa iskustvom iz različitih branši robe široke potrošnje, tim posvećen zajedničkom postizanju što boljih rezultata, kao i potpuno novi koncept zagarantovan uspehom.
Želimo da navedemo samo neke RTM usluge u sledećim branšama:

1. RTM model u segmentu pića
2. RTM model u segmentu voda
3. RTM model u segmentu mlečne industrije
4. RTM model u segmentuu različitih kategorija mlečnih proizvoda.


Možete nas pratiti i na:    
AMBB d.o.o. Beograd, Srbija ©2010 Sva prava zadržana
Konsalting u prodaji zasniva se na novom tipu konsalting RTM, koja je opšte prihvaćena u celom svetu, pogotovo u segmentu robe siroke potrošnje. Kada kažemo konsalting u prodaji ili RTM konsalting ne može se zamisliti bez preostala dva segmenta logistike (distribucije) i marketinga.