Marketing

Pored već pomenutog RTM modela, sigurno je da se u okviru svakog RTM modela mora naći i odgovarajući marketing plan ili marketing strategija. Duboko verujemo da marketing nije samo, kako neki kažu, “trošak za kompaniju”, verujemo da svaki pažljivo odabran marketing plan može više da doprinese, nego da šteti i zato se ni u jednom slučaju ne može reći trošak.
Smatramo da sa našim timom stručnjaka razvijamo odgovarajući marketing plan u skladu sa RTM modelom, odnosno u skladu sa celokupnim biznis planom u različitim sektorima / segmentima poslovanja.
Konsalting u marketingu se odnosi na dva polja:

1. Konzumer marketing
• Marketing plan (razmišljanja i istraživanja)
• Proučavanje ponašanja potrošača,
• Razumevanje potrošačkih navika,
• Jasan koncept i ideje,
• ATL promocije,
• “zgrabiti” priliku da kupac ostane zadovoljan,
• Praktišne studije i primeri,

2. Trade Marketing
• Studija za pronalaženje ono što kupac želi,
• otkrivanje zahteva korisnika,
• monitoring i podrška - merchandising u objektima,
• razvoj proizvoda i stimulacija prodaje,
• BTL promocije


Možete nas pratiti i na:    
AMBB d.o.o. Beograd, Srbija ©2010 Sva prava zadržana
Kada kažemo AMBB konsalting u marketingu, želimo prvo da naglasimo da je konsalting zasnovan na strategiji ili bolje reći marketinškoj strategiji (programu), posebno uradjenoj za odredjenog klijenta.