Usluge
Mnogo godina iskustava, prakse u različitim kompanijama daju značajnu prednost procenjivanja, analiziranja i pravljenja adekvatnih predloga, rešenja za unapređenje poslovanja klijenta. Pravilo rada AMBB-a je da u ceo proces implementacije predloženog i prihvaćenog modela od strane klijenta budu uključene sve organizacione strukture. To znači da ovaj model predlaže da postoji nosilac predloženog projekta (lider projekta) kao i da u njegovu implementaciju bude uključeno kompletno rukovodstvo klijenta.
Dve ključne oblasti u pruzanju konsaltinga su:
1. Oblast finansija i ljudskih resursa
2. Oblast prodaje, logistike i marketinga
Računovodstvene usluge
- Sastavljanje finansijskih izveštaja,
- Obračun zarada i evidencije zaposlenih,
- Izrada normativnih akata iz oblasti računovodstva,
- Na zahtev iz predložene oblasti
Poreske usluge
- Poreski izveštaji i bilansi,
- Priprema i podnešenje poreskih prijava i obrazaca,
- Poreski saveti i mišljenja,
- Poresko planiranje
Finansijske usluge
- Izrada biznis planova i praćenje ostvarenja istih,
- Finasijsko izveštavanje za korisnika usluga,
- Savetodavna mišljenja,
- Na zahtev iz predložene oblasti
Ostale usluge
- Interna revizija,
- Regrutovanje kadrova
Oblast prodaje, distribucije, marketinga Route – To – Market konsalting
- RTM model u segmentu pića,
- Segment pića, sokova i vode,
- RTM implementacija - mlečna industrija
- Različite kategorije mlečnih proizvoda,
- RTM implementacija u segmentu osnovnih životnih namirnica,
- Segment jestivog ulja, margarina, majoneza
- Ostali komercijalni zahtevi
Marketing konsalting
- Potrošački marketing (Consumer Marketing),
- Marketing na mestu prodaje (Trade Marketing aktivnosti),
- Praćenje i implementacija KBI u unapred dogovorenom vremenskom periodu.
Dve ključne oblasti u pružanju konsaltinga su:
- Oblast finansija I ljudskih resursa
- Oblast prodaje, logistike i marketinga
Naš konsalting se zasniva na specijalizovanom konsaltingu za Route to Market, koji objedinjuje različite oblasti/sektore kompanija.
|
 |
|